2010. február 28., vasárnap

A következő szalagos

A szépséges szalagoknak nem tudtam ellenállni, így múltkor a lilás mellé vettem egy barnásat is és egy zöldet. Most végre meg is tudom mutatni, hogy mi lett a barna sorsa. Egy táskát díszít, szintén masnival, ami már sokkal jobban sikerült, mint az előző (bár egész más anyagú a szalag).

Nagyon lelkes vagyok ezzel a táskával. Ez a tavaszi ötleteim első elkészült darabja. Nagyon kíváncsi vagyok, mit szóltok hozzá. De csak őszintén! :) Bírom a kritikát.

A táska kívül élénk világoszöld kordbársony, barna pöttyös csíkkal, és ezen díszeleg a szalag. A bélése ugyanaz a barna pöttyös anyag. A füle pamut heveder, amire kívülről rávarrtam a zöld kordból, hogy színben jobban passzoljon. Sajnos nálunk elég csekély választék van hevederekből (is). Jó nagy lett, így rengeteg mindent bele lehet majd pakolni. Hamarosan megtalálható lesz Meskán.

Erről jut eszembe, tegnap jöttem rá, hogy a neszeszereket még nem is tettem fel a meska boltomba. Na, így várhattam, hogy majd valakinek megtetszik és megveszi. :) De már pótoltam is a hiányosságomat.

Janka babájának készült egy kiscipő termó anyagból. Már nadrágja is van ám, de csak akkor mutatom majd meg, ha kész lesz a fölsője is. Ez életem első babaruha varrása, és hát az eddig látott gyönyörű ruhák mellett elég silányak.Még jó, hogy Jankának és a babának nincsenek nagy igényei. Hú, és a cipő, azzal kicsit megszenvedtem, de mostmár használható, és nem is hagyjuk el. Mindenesetre így még jobban értékelem Cili munkáját és a cipőcskéket. :)

10 megjegyzés:

honfiviki írta...

A táska nekem nagyon tetszik: alakja is, színe is, füle is, szalagja is!
Sorozatgyártás belőle! :)

Lente Julcsi írta...

Tényleg jó,szépek a színek is!

Puszedli írta...

Hihetetlenül tetszik!

BCili írta...

:) ez a cipi :) de ha szólsz elmondom hogy könnyebb :)
A táska szupi lett, a masni is sokkal jobb, a hevederre való varrás meg szupi, mert én nagyon nem szeretem a hevedert kinézetét.

Eta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Julcsi írta...

Azt gondolná az ember, hogy a zöld és barna társítása inkább őszre hajaz. De nem! Ez a táska kimondottan tavaszi. Nagyon klassz lett!

soldi írta...

Nagy kedvencem a barna és a zöld, gyönyörű földszínek! A táska nagyon szép, a cipő pedig nagyon cuki! :)

Jandó írta...

Köszönöm! Örülk, hogy tetszik Nektek a táska. :) Tényleg nagyon izgultam, mit szóltok hozzá. Már a meskán várakozik.
Cili, ha lesz még babacipő igényitthon, akkor nagyon örülnék a segítségednek. Köszi. De talán elég lesz idén egy cipő a babának. :)

krisz írta...

Ngayon klassz lett a táska!igazai tavaszi!És a masnid is nagyon tetszik rajta.Milyen jó ötlet hogy eltakartad a hevedert!

Jandó írta...

Köszi Krisz. :)