2010. február 16., kedd

Le lettem szúrva

Azért ne gondoljatok semmi rosszra. Annyi történt, hogy tegnap este a férjem megnézte a blogom (néha elolvassa, miket is írok itt), és megjegyezte, hogy már elég rég olvasta, de azóta nincs túl sok újdonság. Jó lenne, ha kicsit összeszedném magam. :) Szóval most megkaptam. Remélem azért még nem untok.
Így gyorsan meg is mutatom az első használható horgolmányaimat. Persze van bennük hiba, de a lényeg, hogy hordhatóak, és itthon mindenkinek tetszettek.
Sapka készült Jankának.




Ez pedig egy egyszerű mobiltartó, Anyukám "rendelésére".


Érdekes, hogy az ismerősök, akik látták a sapit, rögtön jelezték, hogy az ő gyerkőceiknek is nagyon jó lenne hasonló. Azt hiszem mostanában nem fogok unatkozni, de örülök neki. :) Ja, persze, azért nem árt közben fejleszteni a horgoló tudományom, ami még így is elég kevés.

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodaszép a sapka is, a kicsi lány is, azokkal a naagy-nagy szemekkel! :)

Kriszta írta...

Egyetértek Cirmocskával :) És hajrá azokkal a sapkákkal, ennél nagyobb elismerés nemigen kell :))

Ledorka írta...

Janka tündéri és tényleg nagyon szép a sapka is. :))

Monika írta...

Jaj,de csodabájos ez a kicsi tündér!!!!!!!A férjedet meg elirigylem tőled.:)Az enyém azzal cikiz,ha a blogom előtt lát.Akkor melyikőnknek jobb? Szerintem neked....:)

Eta írta...

NAgyon aranyos a baba, és szép a sapi is. :o)

kinga írta...

Dejó, nagyon édes a sapis kép Jankáról. És nagyon sokat fejlődtél!:)

Móni írta...

Nagyon-nagyon aranyos a lánykád is, a sapka is! Igazán ügyes vagy.

Natti írta...

Szerintem nagyon ügyes vagy.
Igazán szép minden : Janka és a sapi is.

honfiviki írta...

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz! A fotóalanyok gyönyörűek és a férjednek nincs igaza!

bolyet írta...

Jaj ezek a férjek!!Néha én is kapok ilyen-olyan "odabökkentést"..le kell őket kedvesen szerelni...!Ehhez mi jobban értünk,punk-tum!:O))
Olyan klasszak lettek a horgolmányaid!Hamar belejössz,innen már csak úgy pörög, majd meglátod!

krisz írta...

A párodnak "üzenem",hogy a horgolás olyan tudomány ami teljes embert igényel.Én is kb két hétig készitettem egy sapkát,de hát gondolom a 10. már egy óra alatt meglesz.A tied nagyon szép lett!Igazán megérte a belefektett energiád.Ja és a horgolós blogon azért nap mint nap jelen vagy.A férjed azt is olvassa?

Puszedli írta...

Gyönyörű dolgokat készítettél! Ettől a sapkától most leesett az állam!

Timi írta...

Csúcs ügyes vagy!!! Nagyon jók a munkáid, a lánykád pedig gyönyörű!

Vacskamati írta...

Bűbáj lányka a sapival!! :D Nem csoda, ha sok megrendelést adtak le a fejfedőre! :D