2010. február 24., szerda

Mix

Varrós, horgolós és pofa mix lesz ebben a bejegyzésben. :)
Mostanában valami különös különös vonzódás alakult ki köztem és a szalagok között. Pedig nem igazán az én stílusom, és sosem volt semmim, amin szalag lett volna. De most ez van, és lesz is még máson is. Az első dolog, ami szalagot kapott, egy neszeszer. Azt hisem a masnin van még javítanivaló, bár így is legalább annyi időmbe telt összehozni, mint magát a neszeszert. :(


Horgolás terén nincs nagy újdonság. Egyedül a méret változtott, mivel a mostani sapit Janka babája kapta. Hétvégén volt nálunk a barátnőm a 6 hónapos kisfiával, és Jankának ez akkora élmény volt, hogy azóta ő is babázik. Mindenhova magával cipeli a babáját (amire eddig rá sem nézett, és nem is a legszebb darab, de azért kedves), és nagy dilemma, hogy a sétánál fázik a baba feje. Így jutott eszembe, hogy készül neki is sapka. Így teljes a boldogság, már nem fázik meg a baba. Lelkiismeretesen mindig rá is húzza, ha megyünk valahova. :) Ezen felbuzdulva kapott a baba egy nadrágot is, és készül neki egy ing is, bár elég kezdetleges.



Janka pofavágásai mostanában, mikor csak úgy grimaszol, hogy nevettessen minket. Ja igen, és a hintában ül a földön, mert mostanában tériszonya van. :)

Bocsánat, hogy csak ilyen felsorolás szerűen írok, és megint ritkán, és amúgy is le vagyok maradva. De valami fáradtság hullám jött rám, és napok óta már este 9 körül elér az álom. A tetejébe kezd előjönni az allergiám, ahogy elmúltak a mínuszok, és nagyon utálom. Amúgy jól vagyok. :)

10 megjegyzés:

bolyet írta...

A neszeszer tündéri, nagyon szép az anyag és úgy a színek is egyben!Nem tudom, hogy mi van mostanában de és is állva el tudnék aludni már 8-kor.Azért elevickélek éjfélig...talán ez a baj?Édes a kis "pofikavágó" és a bábája is nagyon csini lett!

toritextil írta...

imáádooom, töndéri kiscsaj.. :)) és mekkora haja van már :) de miért nem lehet kinagyítani?

a masniprobléma ismerős, én sem keveset vacakolok vele, aztán mégis hogy állnak néha?! :)

esetleg egy tipp, ha nem bánod (bár nekem tetszik a Tiéd!): ha x alakban teszed egymásra a szalagokat, csak oda kell hajtani, az egészen egyszerű (ha netán érdekel szívesen megmutatom)

ja és nagyon-nagyon tetszik a neszesszered anyaga, csudaszép!!!!

Zsófi írta...

Hát, igen a masnik.
Igazán akkor lehet szépet csinálni, ha csak masninak látszik, vagyis 2 vagy 3 részre fel kell darabolni a szalagot. (A két füle és a közepe.)

A sapi is nagyon tetszik! A gyerekek tudnak a leginkább ösztönözni, nem?

Móni írta...

"mostanában nagyon eleven vagyok a tavaszi fáradságtól" ld. Janikovszky: Már megint
Nagyon-nagyon szép! De tényleg, minden: a kiscsaj, a babasapi, a neszeszer, az anyaga, a neszeszer masnija.

boGár krea írta...

Szerintem ez a masni-típus is nagyon jó! Elegánsabb, mint a hagyományos formájú.

A lányka cuki, mondanom sem kell...:) És ilyenkor a legaranyosabbak, még akkor is, ha a hiszti is ebben az időszakban jön. ;)))

Én is a tavaszi fáradtságra gondoltam. Engem is elért. (Sok más "agybajom" mellett...) Vitamin, levegő, mozgás, és igen, alvás!!! )-kor én is eldőlök pár napja, ezért aztán reggel 5-kor már nézegetem a mennyezetet (meg a blogokat :))
De van egy jó szerem is most, ha érdekel e-mailezz! Nem akarom már tovább húzni ezt a bejegyzést...

boGár krea írta...

)=9 (9-kor eldőlök...

Tündérlátta írta...

Janka csodaédes egy kislány!!!

Belinda írta...

A masnikkal nekem is mindig meggyűlik a bajom, a "masninak látszó tárgy" jónak tűnik a probléma áthidalására.
A kis művésznő teljesen élethű fejeket vág, ha ez csak játék, le a kalappal! :) A hinta a földön meg abszolút biztonságos, minek az a léha röpködés:)

BCili írta...

Hát igen masni varrni nem könnyű :( nekem se megy mindig de én csellel csinálom :) az ilyen elgáns masnit meg még inkább nehéz.
Hihetetlen mennyi haja van már Jankának, lassan jöhet a csatt meg a copf. Irigye vagyok. Hinta babával, Lilinél is így megy :)

Jandó írta...

Nagyon köszönöm, kedvesek vagytok. Janka névében is köszönöm a dícséretet. :)
A neszeszer anyaga nekem is nagyon tetszik, sokat is gondolkoztam, mielőtt belevágtam.
A masnit én is csellel próbáltam, 2 darabból van, de hát így se az igazi. Bár kicsit merev ez a szalag, nem az a nagyon puha, lehet, hogy az is baj. Köszi a tanácsokat, igyekszem hasznosítani.
Toritextil, szivesen megnézném a masni készítést, köszi, ha megmutatod majd.
Annak azért örülök, hogy ti is érzitek a tavaszi fáradtságot, nem csak engem ért utol. :) De akkor legalább jön a tavasz.
Tényleg nagyon tudnak ösztönözni a gyerekek, főleg mikor addig nem tágít, még nem teljesítem a kérését. Én is szeretem ezt a korszakot Brigi, de a hisztit azért mellőzném.
Cili, Lili haja is biztos megnő hipp-hopp. Jankáé is most nőtt meg ennyire. Nem tudom ti vágtátok-e már a haját, de nálunk az bevált. És hiába a hosszabb haj, ha úgysem engedi a csatokat.