2010. február 11., csütörtök

Tavaszváró és még egy díj

Újra elővettem a vidám, rózsaszín virágos anyagom, csak most egy neszeszerre került. Most vettem csak észre, hogy ugyanaz az anyag mennyire mást mutat, ha más színű anyaggal párosítom. Egészen mások a színei, a hangulata . Nekem itt sokkal visszafogottabbnak tűnik, mint a szürke táskán.

Julcsi írta a múltkori lilás neszeszernél, hogy nem látszik rendesen a mintás része. Így most mutatom közelebbről. A képeket meg sajnos nem tudom, miért csak néha lehet kinagyítani, mikor mindig mindent ugyanúgy csinálok.


Még egy félkész neszeszerféle vár a sorára, és pár cipzár várakozik, hogy megtaláljam hozzá a megfelelő anyagot. Egyelőre azt tervezem, hogy ezek után újra táskákat varrok, de egészen másat, mind eddig. De azért ne gondoljatok túl nagy újdonságra. Csak egy kis napfény kellene, mert már úgy érzem magam, mint egy elbújt mag a hó alatt. Lassan elfogy minden tartalék belőlem.


Kaptam egy másik díjat, Belindától és Krisztától. Köszöm nektek, és azt is, hogy gondoltatok rám.
Akinek továbbadnám, az Rózsaszín Pöttyöknek és Altairnak.
Aki eddig végigolvasta, annak elárulom, hogy valami meglepi várható még a héten... :)

3 megjegyzés:

toritextil írta...

húú, pedig én mennyire kíváncsi vagyok arra az anyagra - nagyon szépnek tűnik!
és várom a meglepit :)

Zsófi írta...

Köszönöm szépen. :-)

A képeknél érdemes megnézni az eredeti kép nagyságát pixelekben. A nagyíthatóságát alapvetően ez határozza meg.

Babi néni írta...

Köszönöm szépen! :o)