2010. február 3., szerda

Helyzetjelentés

Azt hiszem beköltözött hozzánk egy kis gonosz házimanó, akinek legjobb szórakozása, hogy eltünteti a fontosabbnál-fontosabb dolgainkat. Elég mesébe illő, de már nincs más ötletem. :) Múltkor már írtam az eltűnt dolgainkról, amik azóta se lettek meg, és egyre csak bővül a lista. Á, pedig nincs nagy rendetlenség, csak a szokásos "jankadolgok" mindenhol.
A legújabb, hogy eltűnt a szemüvegem. Eddig nem is hordtam, mert nem nagyon szeretem, és főiskola óta nem is éreztem szükségét. Mostanában viszont sokat ülök a gép előtt, és a horgolás is elég apró, így visszaszoktam a szemüvegre. De csak ha itthon vagyok, akkor veszem föl. :) Mire beletörődtem, hogy újra használatba kell vennem, és jót is tett a szememnek, eltűnt. Klassz.
A másik, amivel hadilábon állok megint, az az időbeosztás. Néha vannak ilyen időszakaim. Valahogy elszaladnak a napok, hulla fáradt vagyok estére, mégis csomó elintézetlen dolog marad. És még a varrásra is alig jut időm. Ajaj. Ti hogy vagytok ezzel? A kisgyerek mellett mennyi időtök marad másra?

Na, a sok panaszkodás után azért ma megfogadtam, hogy összeszedem magam. Eddig jól megy, bár még csak délelőtt van. Horgoltam kicsit, és bontottam és újrakezdtem, és varrtam is. Készen lett egy újabb neszeszer. A mintás része az egyik kedvenc anyagom, amiből sajnos elég kevés van.

Mutatom a múltkor elmaradt horgolt virágom is, amire a horgolósoktól sok dicséretet kaptam. Hát, nagyon örültem neki. :)

9 megjegyzés:

BCili írta...

a neszesszered egyre szebb és szebb, a horgolt virágodat meg most én irigylem tőled, mert leragadtam a nagyikockánál, de majd mutatom.
Nálunk is folytonos az eltűnés, de szerencsére pótolható darabok, pl a barna cérnám még mindig nincs meg, vettem újat helyette. Meglett Lili egyik régi kiscipője, de eltűnt a másiknak a fele :)
Az idő pedig a legnehezebb kérdés, valami biztos hiányt szenved egy kicsit, de van egy 1 éves segítségem aki teregetni tanul :)

honfiviki írta...

Hát igazából én azon csodálkozom, hogy ilyen sok mindent tudnak készíteni a kisgyermekes blogtársaim! Merthogy én meg alig-alig. Lehet hogy ez egy átmeneti állapot, ami mindig felüti a fejét, aztán majd megint varrogatsz, horgolsz stb...
:)

Julcsi írta...

Nem tudom kinagyítani a képet:( A kedvenc anyagodat szívesen megnézném közelebbről, mert szerintem nekem is nagyon tetszene:)))

bolyet írta...

A horgolt virágod nagyon-nagyon szép!Igen, már én is szerettem volna tippeket és trükköket kérni az időbeosztásra vagy, hogy hogy lehetne megsokszorozni magamat vagy az időt...És mindig akkor jönnek közbe újabb dolgok amikor nagyon kéne vagy szeretnél alkotni...Most nálam is nagy káosz van, két napja csak doktor nénik,bácsik,kórház..na de délután horgolok!A neszi nagyon aranyos!

Zsófi írta...

Szeretnélek megajándékozni a Kreatív blogger díjjal. Ha elfogadod. :-)

toritextil írta...

illik most nekem ide írni?? hogy én még kisgyerek nélkül is ebben a cipőben járok?! :/ :D mi lesz velem akkor???
és tényleg szépeket alkotsz :)

Vacskamati írta...

Egy teljesen új életformát kell megszoknod, ne csodálkozz, ha ez zökkenőmentesen nem megy..

HA fontos dolog veszik el (nagyon), én már neki sem állok keresgélni, hanem elkezdek takarítani.
Döbbenetes helyről kerülnek elő a tárgyak.. :D (És nem is mindig a lányok a ludasak benne..)

(Hallottál már a Flyladyről? :D
http://vacskakucko.blogspot.com/2009/09/flylady-miert-mukodik.html

a postban van egy hivatkozás Viához, ő magyarította a rendszer alapvető lépéseit is. :D)

Vacskamati írta...

A kisvirág a neszire fog kerülni? Jól mutatnának együtt. :D

Jandó írta...

Á, az előbb olyan hosszú kommentet írtam, mint egy levél, és mindenkinek valamit. És eltűnt. :( Boccs, de most nincs erőm újra írni.

Köszönöm nektek a hozzászólásokat. Már ettől sokkal jobb lett a kedvem. :)