2010. február 14., vasárnap

A beígért meglepetés :)

A meglepetés most annyi, hogy nálam is játék lesz/van. Már fél éves a blogom, ez ad okot az ünneplésre.

Mikor elkezdtem írni, nem is reménykedtem benne, hogy ennyien lesznek, akiket érdekel, hogy mi történik itt. Sok kedves emberrel is megismerkedtem. Köszönöm Nektek! Szóval nagyon örülök, hogy van ez a blogos világ.

A játék feltétele csak annyi, hogy hagyj itt egy kommentet. Így tudom, hogy kik játszanak velem. Kitenni a blogotokra nem kell (de ha azért kiteszitek, örülök neki).

A nyeremény pedig egy neszeszer lesz, és egy horgolt virág vagy mobiltartó. A nyertes választhat, hogy milyen színűt, mintájút szeretne.

Aki eddig rendszeres olvasóm volt, dupla eséllyel indul, de persze mindenkit szeretettel várok!


Még valami. A játék ideje alatt aki vásárol a Meska boltomból, annak elengedem a postaköltséget. Ehhez az szükséges, hogy írjon egy üzenetet, vásárlás előtt vagy után.


A játék ideje: 2010. febr. 15. - márc. 2.
Sorsolás márc. 3-án.

40 megjegyzés:

Julcsi írta...

A korán kelők is dupla eséllyel indulnak?:)))
Na jó, csak vicceltem! Nem vagyok telhetetlen:)))

honfiviki írta...

Én is jövök! :)

Névtelen írta...

Én is csatlakozom! :)

inecsg írta...

Én is szeretnék részt venni a játékban!

martimez írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
martimez írta...

Játszanék én is

Norita írta...

Jupiiiii! Itt vagyok én is! :-)))

Hencsilli írta...

Én is játszanék!! :) Boldog blogszülinapot kívánok !

toritextil írta...

én is örülök, hogy van ez a blogos világ :)
és persze játszanék is :))

Ledorka írta...

Boldog feledik (:D) szülinapot! :) Köszönöm az esélyt!

Timi írta...

Szeretnék benevezni a játékodra! További sok-sok szépet kívánok Neked!

Monika írta...

Hű,de kedves vagy!!!!!Izgalmas!:)
Jó itt lenni nálad,úgyhogy nekem van okom köszönni.:)

azeszti írta...

júj! én is szeretnék jelentkezni! és persze boldog féléves szülinapot!

bolyet írta...

Szeretettel gratulálok!Persze mellékesen játszani is jöttem!:-))

BCili írta...

De jó, hogy már ilyen jól haladsz a horgolással, hogy ez is lesz az ajándék! Szerenék én is beszállni a játékba érte!

Évi írta...

Nagyon tetszenek a munkáid! játszanék én is :)

eszterda írta...

Isten éltessen! Szuper ajándékok egy szupi anyukától!

Marcsi írta...

Fél év fordulód alkalmából gratulálnék és jelentkezem a játékra!

Enci írta...

Szia! nagyon szép dolgokat alkotsz, szeretnék én is jelentkezni a játékra, szívesen tudnám sajátomnak valamelyik alkotásodat! :)

ZsuzS írta...

Boldog- azaz bol szülinapot!
Jöttem én is játszani.

vivien-zsofia írta...

Hát én csak most találtalak meg mivel nem rég lett blogom, de nagyon tetsziok a tied és a neszeszer is:D JAh és boldog szülinapot:)

boGár krea írta...

Ha már van egy ilyen lehetőség, mégsem hagyhatom ki! :) Éljen a blog! :)

Rita írta...

jövök énis, nehogy kimaradjak valamiböl :-)))))

Macus írta...

Én is jövök.

gyöngyvirág írta...

Én is szeretnék játszani! Talán rám kacsint Fortuna...

Jandó írta...

Nagyon örülök, hogy már ennyien játszotok velem. :)Köszönöm a jókívánságokat és a dícséreteket is.

Kriszta írta...

Boldog féléves blogszülinapot :) Szeretnék én is játszani :))

kinga írta...

Én is jelentkezek :)

Jutus írta...

Én is szeretnén jelentkezni a játékodra!!!:)

saly írta...

Jönnék én is, ha lehet. :)

bemka írta...

Én is jövök,első játékom a blogos világban.. :)

Jandó írta...

Örülök nektek is. :)

latinka írta...

Én is szeretnék játszani!
További kellemes blogozgatást és sok szép alkotást kívánok!

tipikos írta...

Szívesen játszanék, ha még lehet! Naná, hogy kirakom a blogomban!

Jandó írta...

Jó, hogy ti is játszotok. :) Üdv itt.

Szegusz írta...

Én is szeretnék játszani, ha lehet! :) További szép élményeket kívánok a blogos világban!

Eta írta...

Örülök, hogy ennyien megőriztük a játékos kedvünket. Én is benevezek. :o)

Lente Julcsi írta...

Én is jövök :o)
(Már írtam,remélem ez most megjelenik)

inecsg írta...

Én is jelentkezek! Hátha most én nyerek nálad!
:-)

Puszedli írta...

Én is beszállok! Sok ilyen fél évet még! :)