2010. február 17., szerda

Sapka fiúsítva

A sok dícséreten felbuzdulva az jutott eszembe, hogy ajándékba is készítek egy sapit. Egy barátnőm kisfiának szántam, aki pont Jankával egyidős. Neten néztem képeket, onnan jött a szín-minta ötlet. Ez is ugyanúgy készült, mint Jankáé, csak lemaradt róla a fodor alul (természetesen). Jó vastag, tiszta gyapjú fonalat használtam (natúr és barna színű),amit egy régebbi pulcsi lebontásából nyertem. Hát, ilyen lett.

Ma adtam át, és szerencsére örültek neki. A kisfiú fel-le vette és közben elégedetten mosolygott. És érdekes, rögtön tudta, hogy ez az ő ajándéka. :)


Elkészültem a saját sapkámmal is, de erről majd holnap...

+ a mai napom nagyon különleges volt, mivel elkezdődött a nagyböjt - hamvazószerda, szigorú böjti nap, gondolatok...

És, a játékra továbbra is lehet jelentkezni annál a bejegyzésnél!

4 megjegyzés:

krisz írta...

Nagyon jól néz ki!Tetszik hogy ennyire plasztikus lett valószinüleg azért mert vastag fonalból készült.Biztosan jó meleg is!!!

Kriszta írta...

De jó, nagyon ügyes vagy!!

Móni írta...

Nagyon édi lett ez a sapka is! Ügyes vagy!

Jandó írta...

Köszönöm. :)
Krisz, igazad van, a vastag fonal miatt teljesen más. Nem is csak a vastagsága, hanem mert elég sokat használt pulcsi volt, és teljesen merev már a fonal, viszont így jó puha.