2010. január 31., vasárnap

Egy kis horgolás

Ezen a hétvégén főként horgoltam, és a varrást kicsit félretettem. Pár kísérleti darab után végre sikerült egy nagyikockát horgolnom, amit Annás mutatott meg a horgolós blogon. :) Hú, nagyon örültem neki, mert már több kezdőnek is sikerült, és kezdtem megijedni, hogy nekem már nem is fog ez menni. De ezek szezerint mégis van rá esély.
A másik sikerélményem, hogy Anyukám sapkáján találtam egy horgolt virágot. Eddig nem is tűnt föl, mert a sapka kötött, nem is figyeltem a díszítést. De mióta horgolok... :) Ééééés, sikerült magamtól valami hasonlót horgolni. Csak ránézés alapján találgattam hogy is kell elkészíteni, és jó lett szerintem.

Még adós vagyok egy táska kiborítással, amire Móni hívott, csak még nincs róla fotóm. Na, majd holnap, és akkor mutatom a virágot is.

Nincsenek megjegyzések: