2010. június 18., péntek

Szives táska

..., ami szintén a piros fehér pöttyös anyagból készült. Mondhatom, egyre jobban tetszik, bár a pöttyösöket eddig is szerettem, csak a pirosat nem.
Pici táska, középen nagy fehér szívvel. Kislányoknak szántam, azért a pici füle is. De kislányos nagylányok is hordhatnák, ha szeretik a kisebb táskákat. Nem tudom a többi kishölgy hogy van vele, de Janka a táskákat könyökhajlatban hordja leginkább, ezért készült ez a fajta fül. Bár még nyakba és vállon is remekül hordható.


Jankának szántam, de inkább kutyásat szeretne, akármennyire is tetszett neki. :) Így majd keresheti ő is új gazdáját.

9 megjegyzés:

eszterda írta...

nagyon csini lett!:)))

Mesi írta...

Nagyon helyes ez a táska, a pöttyös olyan igazi kislányos. Pont most halásztam elő én is egy piros pöttyös anyagot.
Azt hittem, már réges rég "hivatalosan" is rendszeres olvasód vagyok, erre most láttam hogy nem is, de gyorsan pótoltam :)
A kisfiúcipők is nagyon helyesek.

Bakarasz írta...

Édes ez a kistáska, Jankáról nem is beszélve :) Nekem nagy kedvencem ez az anyag, mint minden pöttyös, nem is vagyok nyugodt, ha nincs belőle otthon. Most épp kell is beszereznem.

yoolee2009design@gmail.com írta...

Szuper ééédeeesss!nagyon tetszik!

bolyet írta...

Nagyon édes!Pláne a kis modell!!Mondom!Csak hajrá! Elő a szép színes anyagaiddal!

Kriszta írta...

Tündéri a kiscsaj, imádnivaló :)
És a pöttyös az igazi :)))) Nekem is bejön nagyon :)

Jandó írta...

Köszönöm nektek. :) De jó, hogy ti is ilyen pöttyös rajongók vagytok.

Mesi, sokszor én is azt hiszem, hogy már rendszeres olvasó vagyok valahol, később meg én lepődök meg legjobban, hogy mégse. :) Köszönöm, hogy olvasol. Nálad mi készül a pöttyös anyagból?

krisz írta...

Hú,jó sok minden szépség készült Nálad amig én szüneteltem!nem irok minden bejegyzéshez,pedig minden hova irhatnám hogy milyen jók!És milyen termékeny vagy!

Jandó írta...

Krisz, nagyon köszönöm. Hát, igyekszem, de még nem az igazi. Örülök neked! :)