2010. június 17., csütörtök

Piros-fehér

... pöttyös, kockás. :) Egy nagyon-nagyon jó barátnőmnek és a kisfiának készültek.

Nekem is tetszik a piros-fehér, főleg a pöttyös, de nekik különösen kedves, mert nagy Arsenal rajongók. Ezenkívül szeretik a különleges pókokat, na nem a szokásos kis sarokpókokat, hanem a nagy szőrösöket. Van is nekik jó pár otthon is. Nekem elég furcsa, de ha ők szeretik. :)

Így a kérésére a táska drapp kívül, piros pöttyös belül, és az elején egy nagy pók nézelődik a hálóján ücsörögve. A háló hímzett, a pók pedig kord, hogy kicsit szőrös hatása legyen. De ez egy kedves pók, mert mosolyog.

Bendének egy kiscipőt varrtam, szintén Arsenál színekben, de ez kockás. Talán ez fiúsabb. Az elejére kapott egy focilabdát is. A talpa jó vastag műbőr. És a méret is stimmel majdnem, egy picit nagy, de mire szüksége lesz rá, pont belenől.

10 megjegyzés:

Móni írta...

Ó, nagyon aranyosakat varrtál. A pókot megnéztem volna közelebbről is...

Barbara írta...

Nagyon jól néznek ki, a kiscipő nagyon aranyos :)

cskata írta...

úúúúú,nagyon király lett mindkettő!!!!!!!! gratulálok!!!! :)

honfiviki írta...

Hát én a kiscipőtől elájultam!

Szerintem ebből meg is élhetnél!
Biztos sok vásárlód lenne, ha kicsit hirdetgetnéd itt-ott!

Jandó írta...

Köszönöm.
Móni, azt hittem, hogy a pókos kép nagyítható lesz, de megint nem sikerült. :(

Mephaela, cskata, örülök, hogy nektek is tetszenek. :)

Honfiviki, köszi a bíztatást. De jó is lenne ilyenekből megélni. Nagyon élvezném, az biztos.

bolyet írta...

Jaj de klasszak!Milyen más mint az eddigiek!Jól állnak Neked a színek!:-))

BendeAnya írta...

Kicsit késve olvaslak.:)
Nagyon-nagyon-nagyon köszönjük mégegyszer Bendével a szuper ajándékokat! A táska a hétköznapokban tökéletesen bevált! És sokan meg is csodálták! A cipőt majd felavatjuk. De az egész családban osztatlan sikert arattál! ;)
Iszonyú ügyes vagy!

Jandó írta...

Bolyet, köszönöm. Valahogy én is így érzem, most kezdek összebarátkozni a színekkel. A te dícséretednek külön örülök. :)

Ági, köszi, aranyos vagy. Legjobban annak örülök, hogy nektek tetszenek, és hogy tudjátok használni. :)

Annus írta...

Nagyon szépeket varrtál:-) Ha egy apró tanácsot elfogadsz egy abszolút kocavarrónőtől...ha ilyen kiscipőt varrsz, akkor egy picivel jobb, ha velúr vagy más "szőrősebb" bőrből varrod a talpát, mert az nem csúszik egyáltalán. Én spéci maradék darabbőröket vettem pár száz forintért..leginkább marhabőrt és azt fordítva varrtam bele, vagyis a szőrösebb rész ment a talpára és a puha bőr, ami a meztelen talpaknak is nagyon klassz érzés...pedig belülre.
Üdv
Annus

Jandó írta...

Annus, köszi.A bőrön én is gondolkoztam, az is nagyon jó. Mondjuk Janka annyit hordta az ő bőr talpúját, hogy teljesen elkopott rajta a szőrös rész, és simán elvágódik abban is a kövön. Ez meg elég puha, tapadós műbőr volt, nem az a hagyományos táskának való, gondoltam kipróbálom, hátha beválik. én sem vagyok profi, csak kísérletezem. :)