2010. június 4., péntek

Kocka szörny

Vasárnap volt Janka névnapja, neki készítettem ezt a horgolt szörnyecskét.

Nagyon szerettem volna valami saját készítésűt isadni, mert az olyan kedves, éstőletek is sok szépet láttam már. Sajnos jobb ötletem nem volt, vagyis, az volt, csak a kivitelezésében nem voltam biztos. :) Így maradt ez. Valami hasonlót láttam képen és leírás is volt hozzá, csak angolul. Csak lusta voltam lefordítani, ezért inkább a saját fejem után mentem, lesz ami lesz alapon.

Janka örült neki, és még ölelést is kapott tőle. :) Nem mondom, hogy a kedvenc babáit lecserélte rá, de azért néha szörnyit is beveszi a játékba.


Hogy valami szépet is mutassak, egy tegnapi kép. Bár ez sem az igazi, mert szegény rózsát igencsak megviselte a sok eső.

10 megjegyzés:

Bakarasz írta...

Nekem tetszik ez a kis szörny a félig virágszemével:) SpongyaBob jutott róla eszembe :)

Piroseper írta...

Nekem is tetszik! A színei is, és a formája is. :)

eszterda írta...

nagyon aranyos!!!

Kriszta írta...

Wow, csudaklassz ez a szörnyecske, nekem nagyon tetszik!

toritextil írta...

hát ez elképesztően aranyos!!! :))

honfiviki írta...

Ilyet én is elfogadnék! Nekem is nagyon tetszik a forma és szín is! :) Ügyes vagy, mint mindig!

hekka írta...

Aranyos lett a szörnyi! És a gyerekeknek tényleg nagy öröm!

Jandó írta...

Köszönöm. Nem gondoltam volna, hogy valakinek is tetszeni fog, hát még, hogy ennyi dicséretet kap. Ez azrán a meglepetés, de nagyon örülök neki. :)

krisz írta...

O nagyon aranyos ez a kis szörnyike!Nem csoda hogy sikere volt.

Jandó írta...

Krisz, köszi. Örülök, hogy tetszik. :)