2010. június 26., szombat

Hm, hm

Most vettem csak észre, hogy már több mint egy hete nem is jelentkeztem. Hogy szalad az idő.
minden rendben van, csak most is több dologba fogtam bele egyszerre, és így nincs nagyon mutatnivalóm. Ami meg végra kész van, arról meg olyan rossz kép készült fény hiányában, hogy inkább kitöröltem. Na, de talán majd holnap.

Kicsit más: Amin magam is meglepődtem, hogy elhatároztam, beszerzek egy gumicsizmát. Mindig szörnyűnek gondoltam, és elképzelhetetlennek, hogy valaha is ilyet hordjak. Erre itt van. Ez a sok eső hatása... És amin ledöbbentem, hogy az egész városban nem lehet már gumicsizmát kapni. Elkapkodták az összeset. Bezzeg a nyári szandálok és papucsok minden színben és fazonban ott sorakoznak a polcolokon. :(

2 megjegyzés:

eszterda írta...

Végre itt!!! :)))

Jandó írta...

Eszterda, köszönöm, kedves vagy. :)