2010. június 28., hétfő

Kalap

Szívesen írnám, hogy napkalap, pedig a mostani időjárást tekintve nap ellen ritkábban kell védenie, mint szél ellen. De végülis mindkettőre megfelelő. Ezért is kapott ilyen nagy karimát (vagy minek is hívják).

Találtam még régebben egy képet és mintát valami hasonlóról, de nem volt az igazi. Mivel nagyon tetszett, így több helyen is alakítottam rajta, és ez lett az én kalapom. Jankának szántam eredetileg, de sajnos ő hallani sem akar róla. Így felkerült a Meskára. Úgy kellett Janka után rohangálnom azért is, hogy egyáltalán engedje lefényképezni magán. :)

Orgonalila és világoskék pamut fonalból készült, és egy kitűzőt i kapott dísznek, vagy elöl feltűzni, ha úgy jobban tetszene.

3 megjegyzés:

Kriszta írta...

Jaj, pedig annyira jól áll neki!!! Nagyon aranyos lett a kalap, nekem ez az utolsó változat tetszik a legjobban :)

bolyet írta...

Nagyon édes kis kalapocskát horgoltál!:-))
Nekem nagyon tetszenek a színei és hát romantikus stílusa telitalálat nálam...egy javíthatatlan romantikusnál!Ja és egy lila rajongónál!:-))

Jandó írta...

Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de nagyon köszönöm nektek!
Igazán örülök, hogy legalább nektek tetszik. Szegény kalap azóta is ott hever a szekrényben, magányosan.