2010. május 25., kedd

Színes nyaklánc

Még múlt héten készült, csak kicsit el vagyok csúszva a bemutatásokkal. A nyaklánc ötlet most is az én kicsi lányomtól ered, aki nagyon szereti a nyakláncokat. Előszeretettel kéri el az enyémeket, így hát arra gondoltam, jó lenne neki egy saját. Na, de milyen lehet az ideális lánc ilyen piciknek - fel tudja tenni egyedül is, színes, természetes anyagból készüljön, kedves legyen és vidám. Mindenfelé néztem valami hasonlót, de itt nálunk nem találtam. És jött az ötlet, hogy akkor majd készítek egyet én.

Tudom, nem nagy újdonság, sem az ötlet, sem a kivitelezés, és lehet, hogy máshol találni is hasonlókat. De az én verzióm ilyen lett: fagyöngyök, gumira fűzve és a jól ismert kis horgolt-gombos virággal (dupla virág, hogy a kicsik bárhogy teszik is föl, sose a virág hátulja látszódjon). :)

Nálunk bevált, nagyon tetszik Jankának, és lelkesen hordja is.

4 megjegyzés:

krisz írta...

S milyen jó hogy nem találtál,igy inkább magad készitetted!Nagyobb öröm ez igy Jankának is és Neked is!

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz, ez így az igazi :)

Móni írta...

Nagyon aranyos lett a pici horgolt medálllal!

Jandó írta...

Köszönöm. :) Így tényleg jobb.