2010. május 19., szerda

Ajándékok, csak úgy :) - Etától

Tegnap meglepi csomag érkezett Etától. :) Itt is nagyon köszönöm, nagy örömöt okoztál vele.
Az úgy volt, hogy a horgo-blogos vetélkedőre küldött képein ez a mobiltok is rajta volt. Már első ránézésre éreztem, hogy engem néz a nagy szemeivel, bármennyire viccesen is hangzik. Amúgy az egész családunk állatmániás (már a férjem is jóban van velük). És Eta tokja egy kedves, nagyszemű, állatos tok volt. Írtam neki, hogy nem-e készítene nekem is egyet, cserélni, vagy rendelésre? És erre ő elküldte nekem csak úgy. Hát, igazán jól esett. Sőt, még Janka is kapott egy pihe-puha madárkát.

Ez pedig csak egy gyors összesűrített kép, hogy tanúskodjon róla, újra visszatért a munkakedvem. :) Majd holnap mutatom őket részletesebben. (Készült még más is, több is, de azt majd később, mert meglepik.)

Nincsenek megjegyzések: