2009. szeptember 20., vasárnap

Csere-bere Kingával

Nemrég találtam a Csere-bere oldalra, és nagyon tetszik. Amúgy is szeretek kívánni, meg ez az adok-kapok is nagyon jó. Kívánságra készíteni valamit sokkal jobb és nagyobb kihívás, és öröm, mint csak úgy. Nem is gondoltam, hogy ilyen izgi ez az egész.

Kingával cseréltünk filc dolgot gyurma ékszerre. Vagyis sajnos eddig még csak Kinga részéről teljesült a dolog, mert a kezem miatt a munkát nem tudtam befejezni :( (amúgy a kérés egy sárga alapon dinnyés igazolványtok). Az én ékszereim viszont már hét elején megérkeztek. Irtó jók! Csak egy sünis bedugós fülbevalót kértem, és mellé még kaptam egy pingvines lógós fülbevalót + egy meglepetés kitűzőt is. Kinga nagyon aranyos, és kedves tőle ez a sok meglepi. Csak ámultam, és nagyon örültem neki :). Eddig is tetszettek a gyurma ékszerek, de így élőben még jobbak. Az egész családomnak is nagyon tetszenek.



a sünis fülbevaló

a pingvinek





a meglepi kitűző




már felkerült az állandó táskánkra-csak ebbe férnek bele normálisan a Jankához szükséges cuccok

Nincsenek megjegyzések: