2009. december 14., hétfő

A mai nap és a karácsonyi hangulat

Ma sokminden történt. A legfontosabb, hogy Janka másfél éves. Ez már nagy idő.:) Mikor megszületett, el sem tudtam képzelni, milyen lesz ennyi idősen. Nem is gondoltam volna, hogy szinte mindent megért, beszéd nélkül elmagyaráz mindent amit akar, kimondja az első szavait(habár azt hiszem még csak értjük őket), és nagyon sokat kedveskedik, huncutkodik, néha "rosszalkodik" is. Nagy kincs ő nekünk. De gondolom ezt minden anya átérzi, és ez így van jól.

Leesett az első hó, és nagyon hideg lett-legalábbis az eddigiekhez képest-. Iszonyú fázós vagyok, így már ahogy kilépek az utcára, majdnem megfagyok 6-7 réteg ruha alatt is. Viszont nagyon szeretem a hideget, a havat. Különleges és gyönyörű. Csak a közlekedéstől tartok kicsit, bár azért csak nem lesz olyan vészes.


A mai napban kevésbé jó volt, hogy kicsit mindenki zizi lett az időváltozástól. Szerencsére estére azért rendbejöttünk. :) Valami baj lett szegény mosógéppel, mert úgy veri magát és zakatol centrifugálás közben, hogy azt hittük nyomban darabjaira hullik. Bízom benne, hogy nincs nagy probléma vele, mert kb. minden másnap mosok.

Á, és ami még lényeges, hogy most lett először karácsonyi hangulatom! Azt hiszem pont jókor. Tavaly nagyon rossz volt, mert minden utolsó napra maradt, és semmi sem sikerült úgy, ahogy szerettem volna. Akkor megfogadtam, hogy ilyet soha többet! Már majdnem mindenkinek megvannak az ajándékok, és azt hiszem jókat találtam ki. Ez minden évben nagy dilemma. Párat meskáról rendeltem, aminek külön örülök. Megúsztam egy csomó boltozást és még különlegesek is. Ééééés megvan a karácsonyfánk!!!! Vagyis még csak fenyő, de karácsonyfalesz belőle. Pont olyan, amilyet elképzeltem. Nem túl nagy, nem túl kicsi, mindenhol van ága, igazán formás és kedves. Egyre lelkesebben várom a karácsonyt, és kezdek lélekben is készülni.

2 megjegyzés:

Timi írta...

Szia! A házassági évforduló kimaradt. :D Gyönyörű a lányod. Neked meg szép tiszta a göndör hajad - garázdálkodott a párod a blogodban - . Minden szépet és jót! Valóban nagyon hideg lett, de ma megjött a Meskás sapim. :D

Jandó írta...

Szia Cserfescsillag! A házassági évforduló kimaradt, mert csak egy nappal később volt.De jó, hogy van klassz sapid, tényleg szép, megnéztem a képet. :)