2009. december 10., csütörtök

Agócs Írisz rajzai ...

Nagyon-nagyon tetszenek Agócs Írisz rajzai. Már sokszor megnéztem mindet, amelyik a blogján látható http://artistamuvek.blogspot.com/ , és azt hiszem még sokszor meg is fogom.

De amiért most eszembe jutottak, az az a pár kép, amik emlékeztetnek magunkra :).
Itt mintha magamat látnám :) - a haja teljesen olyan, és sokszor az arckifejezésem is stimmel sajnos.
Janka mostanában így látható egy nap kb. 3-4 órájában. Hinta mániás lett. Ami vicces, hogy alig mond még pár szót, de azt, hogy "hinta palinta" tisztán énekli.
Ezen padig olyanok, mint Janka és Buksi ( a különbség mindössze a haj és bunda hosszban van).

Ami még eszembe jutott, és elég vicces, mikor a postán az ajánlott levél átvételnél megkérdezik a férjem, hogy a Dóra a lánya, vagy a Janka a testvére (mert mindannyiunknak ugyanaz a vezetékneve- úgy vettem fel én is a férjes nevem)? :)

7 megjegyzés:

Ledorka írta...

Ennél jobban csak akkor lehet megzavarni az embereket a névvel, ha megtartod a lánykorit. :) Én ezt tettem, magyarázkodhatok folyton. :)
Édesek a rajzok.

Hajnoca írta...

Na én pont ebbe estem bele.
A párom megkért, hogy tartsam meg a lánykorit. Ez eddig okés is. .. de a mailom nem akaródzott megváltoztatni, mert elég régóta megvan és sokan azon a néven ismernek.
Ennél jobban akkor tudtam volna megbonyolítani, felveszem a párom vezetéknevét és megtartom a 'régi férjezett" mailom címét és csinálok egy újat az újon vagy a lánykorin.
Na ezt űbereljétek!
Ugyanis van lánykori néven is mailcímem. ;-)

Jandó, tutti az oldal és látod nem is kellek hozzá.:-) Ez olyan TE vagy és sokkal jobb, mint amit én csináltam volna.

Vacskamati írta...

:)) Az én lányom még úgy énekli, hogy hinna-pappa.. Annyira édesek ilyenkor, szinte sajnálom, mikor megtanul valamit rendesen kimondani..
Írisz rajzai nekem is a szívem csücskei.. lenyűgözőek és nagyon kifejezőek. :)

eszterda írta...

Most elképezeltelek Titeket és nagyon kedves családot láttam magam előtt! Ezeket a rajzokat én is kedvelem, olyan meghatóak a figurák, szépek a színek!

Jandó írta...

Lidércke,Hajnoca: akkor ti is jól álltok a férjes, nem férjes névvel :)

Hajnoca, örülök,hogy tetszik az oldal.

Vacskamati: a kislányod is nagyon édi lehet. Tényleg annyira aranyos, mikor a 'saját nyelvükön' beszélnek, és olyan komolyan mondják.

Eszterda: köszi, és örülök, ha így látod.

Úgy látom Írisz rajzait meg szinte mindenki szereti. :)

Móni írta...

Éppen tegnap nézegettem a rajzait... nekem is nagyon tetszenek. Az én Nóra lányom első szava szintén a hinta volt, szépen, dallamra "kiénekelte", hogy hín-ta.

Jandó írta...

De érdekes a kicsiknél ez a hinta dolog. Annyira szerethetik, hogy ezt mondják először, és még éneklik is? Nem is gondoltam volna, hogy másnál is ez van :).