2011. január 28., péntek

Hogy valami ...

jót is halljatok a Postáról, a sok helyen olvasott negatív tapasztalat után.
Karácsony előtt rendeltem a Meskáról egy nyílvesszőt, karácsonyi ajándéknak szántam. Rendkívül kedves és segítőkész eladóhoz volt szerencsém, villám gyorsan el is készítette, amit kértem. Futár helyett kértem, hogy lehetne-e postázni, hátha az olcsóbb. Még ezt is megtette, de mindkettőnk nagy meglepetésére másnapi kiszállítással ugyanannyiba került. De a lényeg, hogy már eltelt utána 3 nap, és a csomag sehol. Bementem a postára, érdeklődtem, udvariasak voltak, és segítettek. Még ők mondták, hogy ezek után reklamálhatok hivatalosan is, mert kártérítés illet valószínűleg (pedig nekem eszembe se jutott volna). A csomagom még 23-a délután megérkezett, így minden jó volt, ha a vége jó volt. Azért reklamáltam, nincs mit veszteni alapon.
ÉS tegnap, legnagyobb meglepetésemre, mikor már el is felejtettem az egészet, érkezett egy levél, hogy kártérítésként megkapom a postaköltség dupláját. Ma pedig meg is érkezett az összeg. Igazán korrektek voltak. :)

Nincsenek megjegyzések: