2010. november 13., szombat

Nyakmelegítő

Még nem is mutattam a nyakmelegítőmet, amit a horgolós játékra készítettem. Kicsitféltem, hogy nem kapok egy szavazatot sem, de mégis, nem is keveset, úgyhogy nagyon örültem. :)

Ez az első nyakmelegítőm. Részben saját minta alapján készült. Ebben a vicces az, hogykinéztem netről egy mintát, és kértem a férjem, hogy nyomtassa ki - úgy jobban szeretem nézegetni és praktikusabb is. Mivel fotó volt, elég homályosra sikerült a nyomtatás. Megnéztem a mintát, számoltam a szemeket, és ez lett belőle. Több napra rá jutott eszembe meegnézni gépen az eredeti mintát, és rájöttem, hogy teljesen más, mint az enyém. :))) De azért így is tetszik.




3 megjegyzés:

krisz írta...

Nekem is tetszik!Én is valami hasonlót szetenék ebben a szineben,valami ilyesmi mintával.

Julcsi írta...

Rád szavaztam, mert nagyon tetszik a színe:)

Jandó írta...

Ó, de jó, hogy nektek is tetszik. :))) Köszi.

Krisz, arra gondoltam, felteszem a mintát, hátha valami használható lesz belőle. Talán te is tudod majd hasznosítani.

Julcsi, talán nem is gondolod, milyen nagy dolog nekem, hogy te is az enyémre szavaztál. :) A színe nekem is nagy kedvenc.