2010. január 13., szerda

Sokminden

Tegnap majdnem egész nap nem volt netünk. Először nagyon furcsa volt, meg úgy éreztem, kicsit el vagyok vágva a "külvilágtól". Végül nem is volt olyan nagy gond, csak hozzászoktam a blogos dolgokhoz, ... .Már furcsa lenne nélküle. :)

Varrni is varrtam, és új állatokat terveztem. Még nincsenek teljesen készen, mert valami hiányzik belőlük/róluk (azt hiszem valami huncutság féle). Igyekszem rájönni, hogyan pótolhatnám. Majd csak akkor akarom befejezni őket. De addig is egy kis részlet az egyikből. Na, vajon mi lehet ?


Az állatkákon kívül sok cipzár és anyag vár még a sorára, de valahogy le vagyok lassulva. Talán többet kellene aludni. Vagy front jön, vagy nem is tudom. Várom a javulást.

Két vicces dolog is történt tegnap. Az egyik, hogy Janka megkapta 'A három kismalac' mesekönyvet egy régi kedves ismerősünktől. Olvasni nem szabad ezt sem, csak saját szavakkal mesélhetek róla, de azt nagyon szereti (már kb. 20-szor végigolvatuk). A poén, hogy Jankának a farkas a kedvence a mesében, minden oldalon puszit ad neki. :) Hát, ilyennel még nem találkoztam, eddig mindig a malacok voltak a jófiúk.
A másik, hogy vettünk vettünk a JYSK-ben ágyneműhuzatokat. Már nagyon szükséges volt, mert sajnos a kedves, régi huzatok hirtelen mind kezdtek szétfoszlani. Ahogy a huzatok is, a paplanok és a párnák is jó régiek, legalább a nagymamámtól, vagy még régebbről örököltük őket. Nekem ezek jelentik AZ ágyneműt. Meg sem fordult a fejemben, hogy lehet másmilyen is. Egészen addig, még itthon ki nem bontottuk az újakat. Nagyon szépek, puhák, de legalább kétszer akkorák, mint a mieink. :))) Szóval volt meglepetés.

Ó, és majd elfelejtettem. Elhatároztam, hogy megtanulok horgolni. Olyan szépséges horgolt dolgokat láttam mostanában, és sokan írták, hogy tévézés közben horgolnak. Akkor csak nem lehet túl nehéz. Vagy mégis??? Kíváncsi vagyok, menni fog-e. Horgolótűt már vettem. Tehát megtettem az első lépést.

6 megjegyzés:

kinga írta...

Hajrá!

Én is mindig elhatározom, hogy megtanulok horgolni, meg jobban elmélyedek a kötésben, de sosem tudtam rávenni magam :) de most karácsonyra kaptam egy adag kötős könyvet, amik elég szemléletesnek tűnnek, szóval illene beleásnom magam a dolgokba, hogy ne csak az alapok menjenek.

de az új hobbim most a rajzolgatás :)

krisz írta...

Én is pont igy jártam olyan sok szépet láttam a blogokon ,hogy muszály megpróbálnom!

Lente Julcsi írta...

Tényleg lehet tévézés közben :)

Hajnoca írta...

Dóri,
a horgolásban nem tudok segíteni, de múltkor az egyik blogos ismerősnek letöltöttem a a Horgolás bibliáját. Igaz csak angolul van meg, de ha kell írj privit.

Az a pöttyös egy kutyus? ... vagy esetleg egy bambi?

Puszedli írta...

Horgolni én sem tudok, de a kötés tévézés közben már elég jól megy. :)

Jandó írta...

Kinga, te legalább kötni tudsz, ha még van is még mit tanulnod. :) Ha majd lesz lesz valami új kötésed, kíváncsi leszek ám rá. A rajzolással meg csak így tovább, nagyon tetszik a cseresznyés lányka.

Krisz, de jó, hogy te is így vagy, mindig kihívás is valami újat, szépet látni.

Julcsi, de jó neked, hogy ilyen ügyessen horgolsz.

Hajnoca, köszi a "könyvet", már meg is érkezett.Jó volt a tipp, kutyus lesz ez is, bár teljesen ás, mint az előző. :)

Puszedli, már nagyon jól tudsz akkor kötni. Én sajnos leragadtam a simánál, a fordított se ment már, így azzal nem is próbálkozom.