2009. november 15., vasárnap

Altatás

Már rengeteg helyen olvastam erről, és rájöttem, hogy nem csak nekünk nagy probléma. Na, ez már kicsi vigaszt nyújtott. :)
Sokszor hallottam, hogy hagyjuk sírni a gyereket pár alkalommal, és utána simán el tud aludni egyedül is. Ez a lehetőség nagyon csábított, meg biztos Jankának is jó lenne simán elaludni... De mikor több mint fél óra után is zokogott a kiságyban, sőt már majdnem fuldoklott, ömlöttek a könnyei - nem bírtam tovább. Aki ezt mégis bírta, most biztos butának tart, de hát ilyen vagyok.

Nemrég viszont olvastam egy irtó egyszerű módszert, ami a köztes megoldás, és nekünk nagyon megfelel. Az egész annyi, hogy ahogy látni, hogy a babóca igazán kezd álmosodni, az első árulkodó jelre le kell fektetni. Nincs majd 5 perc múlva, meg még ezt elpakolom - ahogy előtte sokszor csináltam, és gondoltam mindegy, ha már úgyis álmos - hanem megfogom, és kiságy, aludni. Kicsit simogatom a hátát, így talán jobban megnyugszik, ráhangolódik az alvásra, és max. 5 perc és már alszik is. :) Hú, nagyon élvezem, hogy nem kell ringatni, mérgelődni, könyörögni, nyüglődni. Így bátran merem ajánlani azoknak, akik hozzánk hasonlóan nehezen tudják elaltatni a csöppségüket.

Nincsenek megjegyzések: