2010. október 31., vasárnap

Végletek

Azt hiszem elég végletes vagyok általában, de mostanában meg pláne.Ez látszik a munkámon is. Mostanában szinte csak varrtam, és a fonalak ott vártak a sorukra az asztalom mellett. A héten meg szinte csak horgoltam, a varrás lett teljesen elhanyagolva. Na, de most miután észbekaptam, igyekszem változtatni a dolgokon. :) Kicsi ez is, kicsi az is.
Ó, csak haladnék kicsit gyorsabban - főleg a horgolással. Rengeteg családi megrendelésem van, aminek külön örülök, mert egyes családtagjaim eddig nem igazán örültek a saját készítésű dolgaimnak (nem az ő stílusuk), és most tudtam olyat mutatni, ami tetszett nekik. :)) Várnak sapkák, sálak, kesztyűk, és még egy pár dolog.
Azért, hogy a varrás felé is megtegyem az újrakezdő lépést, kiszabtam 4 cipőt, amilyet eddig még nem készítettem. Úgyhogy már várom, hogy készen lássam őket. Ó, és dolgozok valamin, amilyet még nem készítettem. Többet nem is mondok, mert ha nem sikerül, akkor jobb hallgatni az egészről :), de bízom benne, hogy menni fog.

Elkészülni csak nyakmelegítőkkel készültem el. Egyet nem mutathatok, mert az a horgo-blogos játékon indult (ha van kedvetek, nézzétek meg a blogon a sok remek nyakmelegítőt), a másikat viszont mutathatom. Ez Jankáé lett, a pihe-puha fonalakból.

Nincsenek megjegyzések: