2010. október 25., hétfő

Fonalak Violinitől

Nagyon szeretem Violini blogját, a Zelnicét, és az alkotásait. Mind igazán különleges és egyedi, és valahogy közel állnak hozzám. De azt hiszem nem is kell nagyon bemutatnom, mert a legtöbben ismeritek. :)

Szóval a sok szépség mellett a fonalai különös erővel hatottak rám, és nem is bírtam ellenállni nekik. Így kértem egy Avokádó és egy Lila ólom színűt. A leírás és a kép alapján is valami gyönyörű és puha fonalra számítottam, de kézbe véve még sokkal-sokkal szebbek és puhábbak. Sőt, olyan, mint a selyem, és tényleg egyáltalán nem szúr, csak simogat. Mostmár csak az a bajom, hogy úgy megszerettem őket, hogy valami nagyon szépet szeretnék belőlük - ami nálam azt jelenti, hogy annyit gondolkozok, hogy biztosan egy darabig még csak nézegetni fogom őket. :))

Nincsenek megjegyzések: