2010. október 1., péntek

Az első amigurumim

Már rég terveztem egy hasonlót, de túl nagy kihívásnak tűnt, úgyhogy csak halogattam. Szerencsére jött a horgo-blogos amigurumi készítő verseny, és gondoltam akkor már nevezek én is, lesz ami lesz (főleg hála a sok kedves buzdításnak).

Mackónak indult, de idő közben kutya lett belőle, hiszen itthon a kutya a nagy kedvenc, hát nem is értem, hogy is gondolhatam másra. :) Megszenvedtem vele rendesen. Pont a határidő vége előtt lettem kész, éjjel fél 12-kor. Azért is készült róla olyan pocsék kép. Csak bedugtam a lámpa alá, legalább vlami látszon belőle.
Hú, nagy meglepetésemre volt, akinek ez tetszett a legjobban, pedig egy szavazattal se számoltam. Így nagyon örültem neki. :)) Annak meg még jobban, hogy Jankánál nagy kedvenc lett. Eddig még egy általam készített játéknak se volt ekkora sikere. Ó, és magától ráismert, hogy kutya. Azóta kölcsönkérte Buksi pórázát, és megpórázolva hurcolja mindenhova, meg ki is köti. Már végigvonszolta itthon, fűben, sárban, mindenhol. Annyit rendezgette, hogy a teste egészen megnyúlt, így kicsit egy pocakos virslire emlékeztet. De sebaj, a lényeg, hogy szereti.



Karináék szerint Zsebibabára emlékeztet a Micimackóból. Hm, ez még nem jutott eszembe, de határozottan van benne valami. A lényeg, hogy még nekik is tetszett. Köszi. :) 

4 megjegyzés:

Móni írta...

Nagyon édi lett, valóban!

Unknown írta...

szia :)

Sok szeretettel: http://szappankonyha.blogspot.com/2010/09/kreativ-blogger-dijat-kaptam.html

Era

Zandiflora írta...

Tényleg Zsebibabás :)) Nagyon jó lett!

Jandó írta...

Köszönöm. :)

Era, köszönöm a díjat is , és hogy rám is gondoltál.