2010. augusztus 10., kedd

Itt vagyok...

... ragyogok. :) Tudtam, hogy már régen jelentkeztem, de nem gondoltam, hogy ennyire. Pedig nagyon sok minden történt ám.

A hallgatás fő oka, hogy még mindig a nyaraló rendbehozatala folyik, így én is festek, mélyalapozok, füvetnyírok, meg ilyenek. Kicsit fárasztó, de csak mert nem vagyok hozzászokva. Igazi puding vagyok, de azért élvezem is, és legalább jó levegőn vagyunk. Ennek eredményeként szinte minden este Jankával együtt alszom el. :)

Pénteken viszont kirándultunk és barátokat látogattunk. Nagyon jó volt, és szerencsére a nagy vihrokat is épp elkerültük. Na jó, egy kicsiben azért részünk volt, ami elég félelmetes volt így is. Bár amúgy is kissé félek a villámlástól és dörgéstől, ha gyerekes dolog is.
Itt Janka egy kutyával, a kávézó előtt, ahol útközben megálltunk. Hát, tényleg odavan a kutyákért, és azok is érte. :)
Mi hárman.

Barátainkkal.

Pár itthoni sétálós kép. :)



Ó, és képzeljétek, vasárnap voltunk az itteni bababörzén. Na, de ennek inkább szánok egy külön bejegyzést.

2 megjegyzés:

honfiviki írta...

A bababörzés bejegyzésed drukkolok, hogy arról szóljon, hogy a következőn ott leszel a cipőcskékkel!!!!! :)

Jandó írta...

Köszi Honfiviki. :) Ott voltak most is, de azért még írok róluk majd külön is.