2009. október 26., hétfő

Szörnyen viseljük...

... ha Janka beteg. Mindenki aggódik érte, én meg szinte teljesen egyet érzek vele, és a lelkem fáj, ahogy az ő kis teste. Bár ő ilyenkor is igyekszik a lehető legjobb formáját hozni, tudom, hogy nincs jól. Most nem egy "szokványos" betegsége van, bár azok is nagyon rosszak, hanem a punója begombásodott (candida). Szörnyen néz ki. Már több mint egy hete ilyen. Kaptunk rá kenőcsöt, de nem látszott eddig javulás. Tegnap este már kezdtem örülni, hogy a vörös szín néhol átment rózsaszínbe. De alig aludt el egy órája, felsírt, azzal a fájdalmas sírással. Először nem tudtuk mi lehet a baj, de mikor leszedtem a pelust, láttuk, hogy a gonmásodás sokkal rosszabb, mint eddig. Szinte egész éjjel alig aludt, meg rúgott a fájdalomtól, és tépte magát. Hajnalban aztán mentünk az ügyeletre. Most kaptunk 3 új kenőcsöt. Ha így napközben szórakoztatjuk, még elég jól elvan, de minden pelusozás kész rémálom. Ti már hallottatok hasonlót? Annyira sajnálom szegényt. És a legrosszabb, hogy nemigen tudok többet segíteni rajta.
Ja, és az mi még "jó", hogy felhívtam a doktornőnket, hogy rosszabodott Janka állapota, de csak az asszisztensnővel beszéltem, akinek az volt erre az egyetlen reakciója, hogy milyen új gyógyszert írtak fel. Kicsit másra számítottam... .
Most marad az ima, és a bizalom, hogy az új kenőcsök végre használnak valamit.

2 megjegyzés:

Monika írta...

Lányomnak volt kiskorában sokszor ilyen problémája.Azt hittem belehalok,látva ,ahogy szenvedett.
Próbáld ki a körömvirágkenőcsöt is,vagy valamilyen AloeVerást.Utánakérdezek a sógoromnál,ő kórházi gyerekorvos.
Én akkor canestennel kentem.
Nem,akkor nem is volt még recept nélkül:neogramormonnal kentem.
Canesten nem segítene?

Jandó írta...

Nagyon köszönöm, hogy írtál. A körömvirágkenőcsöt ma ki is próbáljuk. A Canestent nem mertem, de tudom, hogy felnőtteknél az jó. Most valami másfajta gombaölőt kaptunk, talán kicsit javul.
Hú, ha a lányodnak sokszor volt ilyen, szörnyű lehetett. Ettől félek én is, hogy máskor is előjöhet. Nem tudod, hogy mi váltja ki? Mert a doktornő nem mondott semmit, csak hogy ez előfordulhat mindenkinél, és utánaolvastam, de ott se találok semmi konkrétat.