2009. október 18., vasárnap

Pici hátizsák

A héten elkészítettem első hátizsákomat. Nem volt olyan egyszerű, mint gondoltam, bár így utólag nem is tűnik annyira bonyolultnak. De az először készített dolgoknál mindig csomót bénázok. Erre mondják, hogy a buta a saját hibájából tanul :) (de legalább tanul).

A háizsák Jankáé lett.(Ezért lett pici, 26x28 cm.) Talán még kicsit korai neki, bár mostanában előszeretetel vette fel az enyémet, és járkált vele fel-alá a lakásban. Innen is jött az ötlet. Így legalább van mibe pakolja a játékait, mert újabban ez a kedvenc időtöltése.

Volt is öröm, mikor végre elkészültem vele, és megkapta. Nagyon tetszettek neki a rajta levő madárkák, még meg is simogatta őket. Ennek külön örültem, mert egy csomó idő ráment a varrásukra. Meg is fogadtam, hogy egyhamar nem varrok applikációt kézzel.

Nincsenek megjegyzések: