2009. augusztus 19., szerda

Új hordozó

Ez lényegében az előző bejegyzésem folytatása, de muszáj volt neki egy külön részt szánni. Ezen agyalok, tervezgetem és próbálom megvalósítani már legalább 3 hete. Épp kezdtem feladni a sok ráfordított idő és nulla eredmény miatt. Mégis összeszedtem magam, és azt hiszem lesz belőle valami. Kezd összeállni az egész :).

Szóval ez kb. a mei-tai, a túrahátizsákom és a hordozókendő keveréke lesz. Nevet még nem találtam ki neki. Azt hittem hasonló nincs nagyon, mikor találtam képeket a Beco és az Ergo hordozóról. De azért a mienk mégis eléggé más lesz. A pántok és a derék rész kordbársonyból készült, és bélelve van, a hát rész len belül, kívül len és nagyon szép mintás pamut anyag. Azt hiszem így sokkal jobban néz ki, mint egy egyszínű. Végre sikerült beszereznem szép (angol) anyagokat - bár sajnos elég kicsi darabok- , és fel tudom használni ehhez is.


Készítettem pár képet a felhasznált anyagokról, amég nem készülök el vele teljesen. (Ha meglesz, rögtön fel is teszem.) Már csak a pántok vannak hátra, de rá kellettt jönnöm, hogy az a legmacerásabb.

Nincsenek megjegyzések: