2009. augusztus 18., kedd

Hordozás

Nagy híve vagyok a babák hordozásának. Jankát egy hónapos korától hordoztuk is. Előbb Nandu kendőben, amit ő is, mi is nagyon szerettünk, és rengeteget használtunk.



Ahogy nőtt, egyre nehezebb lett, és egyre inkább látni akarta az őt körülvevő világot, ezért már nem felelt meg az elöl hordozás. A kendővel oldalt sajnos nem mindig tudtam jól megkötni, és elég macerásnak is éreztem autóból kiszállva a kötözést (főleg mert nem volt a technikám az igazi), mikor így jártunk boltozni. Ezért tértünk át a babaerszényre. Ennél jobbat el sem tudtam képzelni arra az időre, mikor még nem tudott menni, de mindent látni akart, meg lehetőleg elérni is. Viszont olyan nehéz volt, hogy nem bírtam 1 kézzel fogni. Nagyon élveztük az erszényezést, és nagy segítségemre is volt.
Ja igen, és milyen erszényünk van. Rendeltem egy Bohém-mamásat, ami gyönyörü mintájú, és nagyon jó, de elég drága. Később találtam szabásmintát, amit kicsit átalakítottam. (Ez amúgy jellemző, soha semmit nem csinálok szabásminta alapján. Legalább egy kicsit alakítok rajta a saját elképzelésem szerint-ez nálam valami kényszer :), de általában én találom ki a szabásmintákat.) Olyan jól sikerült a saját erszény is, hogy már másoknak is varrtam. Mindig az a legnagyobb öröm, ha másoknak is tetszik, amit varrok/készítek, sőt, ha mások is hordják/használják a dolgaimat :).

Bohém-mamás erszénnyel még télen

Saját erszények


Ahogy mindennek elérkezik a vége, az erszény ideje is lejárt nálunk. Janka már megy, és állandóan menni is akar. Az utóbbi időben pedig hosszra és pocakra is rendesen megnőtt. Így most kitaláltam egy új hordozót.

Nincsenek megjegyzések: