2012. február 1., szerda

Jankának

... készültek újabb dolgok horgolva, kötve. Amúgy nem sok minden újdonságot tudok mutatni, mert ez a január sehogy sem úgy alakult, ahogy szeretem volna. Fáradtság, kizökkenés, Jankának köhögés-lerövidült alvás/varrás idővel, végül családi betegeskedés és arcüreg gyulladás nekem. Hát, remélem a február jobb lesz.

Na, de azért mutatom a mókás rókás kesztyűt. Ezt megelőzte már egy sima zöld, azon gyakoroltam, és most készült ez. Így legalább séta közben is lehet bábozni. Véletlenül festettem piros helyett ezt a rókaszínű fonalat, nálunk meg minden játék úgyis állatos, úgyhogy adta magát a dolog. :)


Erről jut eszembe, hogy a fb-on olyan nagy tetszést aratott, hogy most ilyet lehet nálam nyerni. Ha gondoljátok nézetek be, ha még nem tettétek.

A másik egy lábszármelegítő, ami csupa zöld sínátmenetes fonalból készült. Eredetileg magamnak szántam a fonalat, de Jankának úgy megtetszett, hogy az övé lett. Ilyenkor nem lehet neki ellenállni. Anyukám kötötte, mert én azt még mindig nem tudok. Mi nagyon szeretjük a lábszármelegítőt, mert jópofa és nagyon praktikus.

1 megjegyzés:

fxtina írta...

A rókás kesztyű valami fenomenális! A kötés valahogy nekem sem megy... :( Próbálkoztam már, de még a szemek felszedését is újra és újra elfelejtem. És ha eltűnik egy szem...