2012. február 10., péntek

Ajándék sapi

Ezt a sapit most kivételesen nem én készítettem, de mindenképp itt a helye. Nekem készítette Annus, akit biztosan sokan ismertek. Nagyon szeretem a blogját, mert szép dolgokat készít, és mindig csupa kedvesség. Itt megláttam a sapkát, amit magának készített, és nagyon-nagyon megtetszett.
Horgolni azt tudok, de csak kicsit, kötni viszont egyáltalán, így megkérdeztem Annust, hogy elkészítené-e nekem. Ő pedig nagyon aranyos volt, mert rögtön igent mondott. :) Küldhettem is a fonalat (saját festés és fonás), és valami hihetetlen gyorsan el is készült, és már hozta is a postás. Igazi meglepi volt. Nagyon klassz lett, és jó meleg, és végre befér alá a hajam, ami eddig soha egy sapka alá sem fért még be. És hogy milyen gyönyörűen van kötve, hát én csak ámultam.

Ó, itt is nagyon köszönöm Annus.:) És ebben a hidegben duplán örülök neki. (Tegnap éjjel nálunk volt a leghidegebb az országban, -26 fok.)


ezt a kép még Annus készítette, csak kölcsönvettem

itt pedig már használatban

itt legalább jobban látszik a sapi, csak a szemembe sütött a nap, úgyhogy csak a sapkát kell nézni ;)

1 megjegyzés:

Hdmezvsrhely írta...

Nagyon jól néz ki! A két szín is szép (kedvenceim), meg a sapka formája is jó. Én is akarok (csinálni)! :) Móni