2011. június 28., kedd

Sok-sok

Amikor hosszabb ideig hallgatok, akkor az vagy azért van, mert 1. nem haladok semmivel, amit mutatni tudnék, vagy 2. mert annyi minden készült, hogy a blogra már nem maradt idő. Most szerencsére a 2. variáció a nyerő.

Ömlesztve mutatok pár dolgot, mai mostanában készült, és valamiben elér az eddigiektől.

Volt egy szép, lila pöttyös anyagom, amire nem figyelt fel sokáig egyik megrendelőm sem, most meg hipp-hopp, egy hét alatt elfogyott. Így sem jártam még.
Ebből készült egy kiscipő. Kicsit változtattam a díszítésén, mert a megszokott szalag-masni, horgolt virág-gomb helyett sima szalag masnit kapott egy kis gombbal. Nekem tetszett, és nagy örömömre a leendő tulajdonosának és anyukájának is. :)


Készült még ebből a lila pöttyösből egy kötőtűtartó is, aminek a bélése is majdnem pöttyös lett - a megrendelő kérésére. Először furcsálltam, de végül nagyon megszerettem ezt az összeállítást.




Volt egy türkiz övtáskám, ami az eddigi türkiz/kék bélés helyett most valami sötétebbre vágyott. Így kapott egy jó kis barnát. Már el is felejtettem, hogy mennyire szeretem a türkizt és a barnát együtt.

Nincsenek megjegyzések: