2011. június 18., szombat

Mini, fagyis

Egy újabb kanál Jankának, mert mostanában rákapott a jégkrémezésre. Ez még rendben van, de a frász tört, mikor a kisebb méretű teáskanállal próbálta kanalazni a jégkrémet (a kávéskanál meg túl kicsinek bizonyult), és nagy darabokat akart bekapni. Féltem, hogy megfájdul a torka, így egyfolytában azt fújtam, hogy csak kicsiket, csak lassan.
Így hát beszereztem egy kiskanalat, ami se nem kávés, se nem teás méret, és elég hosszú a nyele is. Így tudtam ezt is gyurmával díszíteni, és igazi fagyis/jégkrémes kanál lett belőle.A színeket Janka válogatta, úgyhogy szinte közös munka volt. Nagyon tetszett neki, rögtön tesztelte is, és nekem nem kellett újra félős papagájt játszanom, mert nem volt rá szükség. :)




Azért mutatok mást is, amihez hasonló már készült. Ez a katicás egy kislánynak készült. Hasonló a mi kanalunkhoz, de most kék virágot kapott sárga helyett. Örültem is, mert ez már sokkal szebb lett, mint az előző.

A hátuljára pedig piros betűkkel van rajta a kis tulajdonos neve. :)

Nincsenek megjegyzések: