2010. július 28., szerda

Újabbak új formában

Újabb gyurma-horgolt barátok, de már nem csak kitűző és hajpánt formában, hanem cumiláncként is.
A gyurma állatkák, figurák nagyon kedvesek és jópofák, színesek, főleg a horgolással együtt, így azon töprengtem, milyen formában lehetne az egész piciknek is odaadni. Ők ugyebár kitűzőt nem hordanak, hajpántot se nagyon, és jött az újabb ötlet. :) Nem mondom, hogy ilyet még nem láttam ebben a formában, mert ha én nem is, más talán igen (és ezzel a 'még senki' kijelentéssel amúgy sem merek előállni), de az biztos, hogy egyedi cumiláncok nem nagyon láthatóak pl. Meskán. Eddig.

Janka sose cumizott, így nekünk nem volt szükségünk cumiláncra, de pl. a sógórnőm mesélte, hogy az ő kislányuk nagyon cumis volt, és a kedvence volt egy katicás cumilánc. Amellett, hogy praktikus volt, szívesen nézegette is a kicsi.

Remélem a mi cumiláncaink is hasonló sikert aratnak majd, babák és anyák örömére. :))
- madaras:
- autós, hogy a fiúkra is gondoljunk (de lesznek még mások is):
- mutatom a madarat kitűző formájában is:
- hajpánton:
- autós kitűző:

Az autósból hajpánt nem készült, mert ez inkább fiús, és ők nem nagyon hordanak hajpántot. :) De ha valaki mégis ilyet szeretne, semmi akadálya.

5 megjegyzés:

krisz írta...

Nagyon tetszenek!Tetszik az otlet es persze a kvitelezes is!

hAnd-i írta...

de jóóóó... nagyon tetszenek...

Lepkevár írta...

Nagyon jók!! :)))

Phoebe írta...

Nagyon tehetseges vagy, jo sokaig visszaolvastam a blogod, azt hiszem a zold nadragig.Tetszik, hogy ennyi mindennel foglalkozol.

Jandó írta...

Köszönöm! Izgultam, hogy mit szóltok hozzájuk, mert nekem valahogy a szívemhez nőttek. :)

Bobita, köszönöm. Örülök, hogy tetszenek, amiket készítek. Most különösen jól jöttek a kedves szavaid. :)