2013. február 20., szerda

Újabb színesek

A színes fülbevalókról már írtam régebben. Azóta is készülnek, és nagy örömünkre sokan szeretik őket. És már készült próba darab gyűrűből, medálból és hajcsatból is, amik szerintem nagyon jól sikerültek és jól is mutatnak felvéve is.
Az egyik érdekességük abban áll, hogy világosban egész más színük van, mint szürkületben. Sikerült pár jó képet is készítenem, hogy látszódjon így is. Amit még szeretek bennük, hogy első ránézésre eszembe juttatnak valamit, így mindegyiket el szoktam nevezni.

sűrű, igazi málnaszörp szín, ami szürkületben szinte világít...
 ... világosban mattabb, sötétebb



ez olyan, mint egy sárkány pikkelyes háta :) (az eddigi kedvenc zöldem)



meteor szürkületben...
 ... és világosban



sejtelmes rózsaszínek, mint a vattacukor


néha feketének látszik, de amúgy nagyon sötét kék, széle felé világosodó, mint holdfogyatkozásnál a teljesen eltakart hold


pirosak - készült már nagyobb méretben is, innen már csak a gyűrű hiányzik és kész a teljes szett


hajcsatok-meggy és szőlő


rózsaszín köd


cékla


lime


lime és szőlő, kicsi és nagy


hó és jég


málna örvény


azúr medál
 azúr szett
 és külön a gyűrű

5 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Megtanulnám én is...

zazálea írta...

nagyon szeretnék belőlük!

Jandó írta...

Márta, hát, én is magamtól tanultam ;)

Jandó írta...

Rita, örülök, hogy tetszenek:)Csak megbeszélés kérdése.;)

aarkus írta...

Nem tudnék választani, nagyon szépek mind!