2012. január 13., péntek

Kendők új formában

Legalábbis nálam újak. Most háromszög alakúak, és lesz gyerek és felnőtt méret is. :)
(Haladok a rendelésekkel, de közben készült pár új dolog is. Pár már teljesen elkészült, és pár még a befejezésre vár.)
Ezek a prototípusok. Egy fiús, egy lányos. Ez a gyerek méret, de az én nyakamat is bőven körbe éri. Nagyon puha pamut bolyhos molinó, nekem szinte teljesen olyan, mint a flanel. Saját festés. A lányos kapott apró pomponokat is. Jankának mutattam, ki is próbálta, neki tetszett.




3 megjegyzés:

GloriArt írta...

Nagyon tetszik!!!!!:)
Azt megkérdezhetem,hogy hol szerezted a pomponos szalagot?

zsoka írta...

Nekem is tetszik!:)

Jandó írta...

Köszönöm:)

A pomponos szalagot kivételesen itt Baán vettem, jól meg is lepődtem, hogy találtam. De úgy hallottam, hogy Bp.-en a Röltexben kapni, és láttam a Budai Kreatív webshopjában is.