2011. december 11., vasárnap

Egyszínűből mintásat - egyszerűen

Én szeretem az egyszínű dolgokat, de Jankának az unalmas. Így kezdődött a trikó festés. :)

Nem akartam megvenni a mosolygós Disney hercegnős trikót, mert ez már kicsit sok volt belőlük, ha szeretjük is a meséket. Nem beszélve arról, hogy kicsit unalmas, igazi tömeg dolog, több mint 3-szoros áron, sokkal rosszabb minőségben, mint a sima fehér. Azzal viszont kezdeni kellett valamit. Így jutott eszembe a textilfesték, és hogy réges-régen hogy festettünk sablonnal képeslapokat. Természetesen nem saját találmány, és nem is nagy dolog, csak gondoltam, hátha másnak is hasznos lesz, hiszen nagyon egyszerű, jó móka és azóta is nagy büszkeség. :)

Szóval volt egy tiszta pamut, tiszta fehér trikónk.
Voltak színes textilfestékek és ecset.
Kellett még karton papír vagy műszaki rajlap, ceruza, olló és egy nagyon kicsi fantázia.


A papírra szíveket rajzoltam, 4 méretben, ez egyszerű, és a gyerekek (legalábbis a lányok) szeretnek mindent, ami szívecskés. A sablont rátettem az anyagra, és a festékes ecsettel beszíneztem a kivágott szíveket, össze-vissza, ahogy épp tetszett. Direkt nem festettem egyenletesen, hogy ceruza rajzra emlékeztessen (csak mert így jobban tetszett,nincs jelentősége).

Nincsenek megjegyzések: