2011. május 15., vasárnap

Variációk

Remélem nem unalmas, hogy övtáskákat mutatok újra és újra. ;) De sokaknak tetszik, és kérik őket, és én meg amúgy is nagyon szeretem varrni az övtatyókat. Az újabb és újabb pozitív, kedves visszajelzések pedig méginkább fellelkesítenek. :)

Egy türkiz-mintás kord, Yoolee féle szentánosbogárral. Ezúttal mágneszárral záródik. Így eléggé más jellege lett szerintem, és tényleg praktikus a mágneszár, szóval tetszik. De elveszti az állíthatóságát, amit a csat ad neki. Ez mondjuk annak a legfontosabb, aki szeret csomó mindent beletömni, mint én is. :)



Lila kord, lila szívvirágos béléssel és cserélhető virággal. Nem is gondoltam először, hogy milyen jól mutat a lila a lila béléssel. És mégis. :) Általában a különböző, mégis együtt jól mutató bélések jutnak először eszembe. még jó, hogy vannak a máshogy gondolkodó kedves megrendelők.




Na, ez is egy először nem gondoltam, hogy jól mutat öszeállítás. Sőt, majdnem lebeszéltem a megrendlőt... Pedig milyen nagy kár lett volna. Pont egy övtáskára való sötétkék kordom volt, aminek örültem, mert sos-ben kérték, ajándék lett belőle.



Fekete-sárga övtáska, méhecskével. Tiszta méhecskés így az egész. :)


Na, szóval nem lazsálok ám, csak ritkán jelentkezek. Amikor meg szerettem volna, a blogger nem engedett be.

Nincsenek megjegyzések: